Tapahtuman tietoja
Lisätietoja
Viestinnän seminaari ProCom-päivän teemana on tänä vuonna brändit ja maine. Pohdimme miten maabrändit ja yritysbrändit toimivat, keskustelemme viestinnän rehellisyydestä ja maineesta sekä brändityöstä viestinnän ja markkinoinnin yhteispelinä. Päivän aikana kuullaan runsaasti inspiroivia asiantuntija- ja case-osuuksia sekä paneelikeskustelu. Ohjelmaa on muokattu vastaamaan muutoksessa olevan yhteiskuntamme mukaiseksi.
Tapahtumaa juontaa Jussi-Pekka Rantanen ja mukana päivässä on muun muassa:
• Keynote-puhuja, valtiotieteiden kunniaprofessori ja kirjailija Simon Anholt.
• Paneelikeskustelun muodossa aiheena median ja toimittajien vastuu nykyviestintäteknologian aikana. Keskustelua vetää Sitran Demokratia ja osallisuus -teeman johtaja Veera Heinonen ja panelisteina toimittajat Maria Pettersson, Saska Saarikoski sekä Tiedetoimittajain liiton pääsihteeri, toimittaja Ulla Järvi.
• Strategisen markkinointiviestinnän rooli tulevaisuuden rakentamisessa ja sen voima yllättävissä muutoksissa. Keskustelemassa Arja Suominen sekä Eka Ruola.
Tutustu koko ohjelmaan täällä >>
Lue lisää ja ilmoittaudu täällä!
ProCom-päivä 2022
Brändit ja maine – selviäminen ja vastuu ennakoimattomissa muutoksissa
Viestinnän seminaari ProCom-päivän teemana on tänä vuonna brändit ja maine. Pohdimme miten maabrändit ja yritysbrändit toimivat, keskustelemme viestinnän rehellisyydestä ja maineesta sekä brändityöstä viestinnän ja markkinoinnin yhteispelinä.
Brändit ja maine – selviäminen ja vastuu ennakoimattomissa muutoksissa
Viestinnän seminaari ProCom-päivän teemana on tänä vuonna brändit ja maine. Pohdimme miten maabrändit ja yritysbrändit toimivat, keskustelemme viestinnän rehellisyydestä ja maineesta sekä brändityöstä viestinnän ja markkinoinnin yhteispelinä.
Näytä lisää