Finlandia-talo palkittiin erinomaisesta laadustaan ensimmäisenä pohjoismaisena kongressi- ja tapahtumatalona neljän tähden Recognised for Excellence –tunnustuksella

Finlandia-talo sai Pohjoismaiden ensimmäisenä kongressi- ja tapahtumatalona kansainvälisesti arvostetun neljän tähden Recognised for Excellence –tunnustuksen. European Foundation for Quality Management myönsi 1.12.2016 tunnustuksen erinomaisesti tehdystä laatutyöstä koko yrityksen toiminnassa ja palveluissa. Euroopassa on vain muutama kongressitalo joka on yltänyt samaan luokitukseen. Eri aloilla toimivia yrityksiä verrataan kansainvälisen EFQM-laatukriteeristön pohjalta ja tulokset pisteytetään. Suomessa tunnustuksia on annettu vuodesta 2011 lähtien ja vastaavan tunnustuksen on saanut vain 14 yritystä.

Finlandia-talo sai Pohjoismaiden ensimmäisenä kongressi- ja tapahtumatalona kansainvälisesti arvostetun neljän tähden Recognised for Excellence –tunnustuksen. European Foundation for Quality Management myönsi 1.12.2016 tunnustuksen erinomaisesti tehdystä laatutyöstä koko yrityksen toiminnassa ja palveluissa. Euroopassa on vain muutama kongressitalo joka on yltänyt samaan luokitukseen. Eri aloilla toimivia yrityksiä verrataan kansainvälisen EFQM-laatukriteeristön pohjalta ja tulokset pisteytetään. Suomessa tunnustuksia on annettu vuodesta 2011 lähtien ja vastaavan tunnustuksen on saanut vain 14 yritystä.

”Olemme viime vuosina kehittäneet toimintaamme ja kilpailukykyämme yhdessä henkilökunnan ja yhteistyökumppaneiden kanssa. Finlandiatalolaisten vahva sitoutuminen jatkuvaan laadun parantamiseen on keskeinen tekijä saavuttamissamme erinomaisissa tuloksissa. Uskomme toiminnan jatkuvaan parantamiseen ja tapahtumien innostavaan voimaan”, iloitsee Finlandia-talon toimitusjohtaja Johanna Tolonen.

Saimme ensikertalaisiksi kansainväliseen laadunarviointiin pohjautuvassa EFQM-mallissa erittäin hyvät pisteet. Saatu tunnustus kannustaa meitä tekemään jatkossa asiat vieläkin paremmin yhdessä henkilöstämme ja kumppaneidemme kanssa”, mainitsee Finlandia-talon laatupäällikkö Heidi Majaranta.

Ulkopuolinen arviointiryhmä nosti Finlandia-talon vahvuuksina esille henkilöstön palkitsemisen, asiakassuhteista huolehtimisen, kestävän kehityksen ja kumppaniyhteistyön. Kiitosta tuli mm. johtamiskulttuurista, joka on avointa, innostavaa, valmentavaa ja kehitysmyönteistä. Arviointialueet kattoivat koko organisaation toiminnan ja sen tulokset.

Finlandia-talolla on kansainvälinen ISO 9001 laatusertifikaatti vuodesta 2003  ja ISO 14001 ympäristösertifikaatti vuodesta 2015.

Lisätiedot:

Toimitusjohtaja Johanna Tolonen, Finlandia-talo Oy, puh. 040 551 3168 johanna.tolonen@finlandiatalo.fi

Laatupäällikkö Heidi Majaranta, Finlandia-talo Oy, puh. 040 189 7093 heidi.majaranta@finlandiatalo.fi

Takaisin tiedotteisiin >