Tapahtuman tietoja

Lisätietoja

Mainontapäivä on väylä markkinoinnin tulevaisuuteen, jonka varrelta löydät visionäärisiä case-esimerkkejä yrityksiltä, jotka ovat päättäneet tehdä asiat täysin uudella tavalla. Saat vastauksen muun muassa seuraaviin kysymyksiin: miten tekoälyä voi oikeasti hyödyntää liiketoiminnassa, mikä on markkinoinnin vastuullisuuden rooli nyt ja tulevaisuudessa ja miksi verkkovideot ovat tulleet jäädäkseen. Luvassa on silmiä avaavia ja inspiroivia puheita maailman huippunimiltä kuten esimerkiksi Singularity Universityn superstara Laila Pawlakilta ja Mr. Goodvertisingilta eli Thomas Kolsterilta sekä yleisön toivomuksesta aiempaa enemmän menestystarinoita jäsenyrityksiltämme.

 

Lisätietoa: www.mainontapaiva.com

 

Mainontapäivä

21.9.2018

Mainontapäivä on suomalaisen markkinointijohdon tärkein kohtauspaikka, joka innostaa, inspiroi ja auttaa verkostoitumaan yli 500 osallistujaa. Tervetuloa kokemaan markkinoinnin tulevaisuus.

Tilaisuuden järjestää Mainostajien Liitto.

Tapahtuman tietoja

Lisätietoja

Mainontapäivä on väylä markkinoinnin tulevaisuuteen, jonka varrelta löydät visionäärisiä case-esimerkkejä yrityksiltä, jotka ovat päättäneet tehdä asiat täysin uudella tavalla. Saat vastauksen muun muassa seuraaviin kysymyksiin: miten tekoälyä voi oikeasti hyödyntää liiketoiminnassa, mikä on markkinoinnin vastuullisuuden rooli nyt ja tulevaisuudessa ja miksi verkkovideot ovat tulleet jäädäkseen. Luvassa on silmiä avaavia ja inspiroivia puheita maailman huippunimiltä kuten esimerkiksi Singularity Universityn superstara Laila Pawlakilta ja Mr. Goodvertisingilta eli Thomas Kolsterilta sekä yleisön toivomuksesta aiempaa enemmän menestystarinoita jäsenyrityksiltämme.

 

Lisätietoa: www.mainontapaiva.com