Asiakkuuspäällikkönä Finlandia-talossa

Mielestäni asiakkuuspäällikkönä myynnissä on uskottavampi ja tehokkaampi kun uskoo aidosti edustamaansa tuotteeseen ja seisoo sanojensa takana. Voin kyllä rehellisesti sanoa että omaksuin helposti Finlandia-talo brändin ja seison sanojeni takana myyntitilanteissa. Myös Finlandia-ravintolan ruokafilosofian tuella on ollut helppo vakuuttaa asiakkaat, sillä kukapa ei arvostaisi herkullista ruokaa joka on varta vasten suunniteltu juuri sinun tilaisuutta varten ja valmistettu talon omassa keittiössä puhtaista kotimaisista raaka-aineista!

Finlandia-talon vuosiini on mahtunut kaikenlaista ja se on varmaa, että mikään päivä ei ole ollut toisensa kaltainen. Asiakkaani ovat järjestäneet kotimaisia ja kansainvälisiä seminaareja, koulutuksia, workshopeja, kongresseja, messuja, näyttelyitä, asiakastilaisuuksia, yleisöluontoja, lanseerauksia, konsertteja, illallisia, lounaita, cocktail-tilaisuuksia, juhlia ja jopa häät. Olen tavannut asiakkaita tilaesittelyissä, neuvotteluissa, konserteissa, glögitilaisuuksissa, parsajuhlissa, joululounailla, messuilla ja tilaisuuksissa. 

Ihan tässä itseäkin hengästyttää että missä kaikessa on ollut osallisena näinä vuosina. Tämä kyllä vain osoittaa sen, kuinka monipuoliset ja muuntautumiskykyiset tilat talossa on ja mihin kaikkeen palvelut mahdollistaa. Vaikka puitteet ovat upeat, tilaisuuksien täydellisen onnistumisen takaa mieletön henkilökunta, ammattimaiset kumppanit ja erittäin herkulliset tarjoilut.

Lähes kuusi vuotta olen työskennellyt talossa, mutta nyt on tullut aika siirtyä uusiin haasteisiin. Jatkakaa samaa rataa, teette mahtavaa työtä Finlandia-talossa! Heippa!

Sanna Tienari